W aplikacji Internetowe Konto Pacjenta można m.in. sprawdzić wystawione e-recepty, wykaz zakupionych leków, historię wizyt u lekarza. Usługa jest uruchomiona przez Ministerstwo Zdrowia.
Internetowe Konto Pacjenta umożliwia sprawdzenie danych medycznych w jednym miejscu. Po zalogowaniu się na stronie https://pacjent.gov.pl możesz uzyskać:
– informacje o wystawionych receptach i skierowaniach,
– informacje o wysokości kwot podlegających refundacji dla poszczególnych produktów leczniczych oraz udzielonych świadczeń w ramach NFZ.
Dzięki IKP możesz otrzymać recepty niezbędne do kontynuacji swojego leczenia bez konieczności wizyty u lekarza a także recepty od pielęgniarki lub położnej zarówno po osobistym badaniu jak i po konsultacji telemedycznej na odległość. Możesz również upoważnić inne osoby do dostępu do osobistych danych medycznych lub informacji o stanie swojego zdrowia.
Aby uzyskać dostęp do Internetowego Konta Pacjenta należy:
– założyć Profil Zaufany (https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany) – jeśli go nie posiadasz,
– zalogować się do Internetowego Konta Pacjenta za pomocą Profilu Zaufanego.
Logowanie do IKP poprzez Profil Zaufany gwarantuje pełne bezpieczeństwo danych.
Wśród planowanych funkcjonalności Internetowego Konta Pacjenta jest wprowadzenie dostępu do pełnej dokumentacji medycznej.
88-100 Inowrocław, ul. Dworcowa 71
KRS 0000961665
NIP 5560004438
REGON 002508659
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
ul. Narutowicza 24, 88-100 Inowrocław
tel. (52) 35 35 935, (52) 35 35 936 (rejestracja ogólna)
tel. (52) 35 35 955 (rejestracja dzieci)
fax (52) 35 35 945
ul. Dworcowa 71, 88-100 Inowrocław
tel. (52) 356 71 40, (52) 356 71 46
fax (52) 357 42 99
ul. Toruńska 60, 88-100 Inowrocław
tel. (52) 357 46 46
tel. +48 604 915 129
ul. Okrężna 79, 88-100 Inowrocław
tel. (52) 357 50 31
tel +48 604 915 029
Zarząd/Administracja/Księgowość
tel./fax (52) 357 42 99